Publicitatea online generează vânzări?

Dintre toate modalitățile de promovare a unui magazin online, marketingul de conținut este cel mai puternic și eficient. Angajează și informează utilizatorii, astfel încât acționează ca bază pentru definirea afacerii pe care o desfășurați, încurajând totodată clienții să aibă încredere în produsele sau serviciile pe care le oferiți. Vreți mai multe detalii?

Dacă un client are încredere într-un magazin online, va da click pentru a vă explora produsele. Mai mult decât atât, dacă vizitatorii și clienții consideră că formele de conținut pe care le publicați sunt de încredere și captivante, le vor distribui, ajutându-vă magazinul online să crească și mai mult. De asemenea, conținutul îi ajută pe utilizatori să se identifice cu brandul, ceea ce îi face mai probabili să cumpere produse care sunt noi în ofertă, să cumpere produse pentru a le dărui persoanelor apropiate și să vă facă publicitate gratuit în spații unde nu aveți acces prea ușor. Când clientul devine cel mai bun vânzător, va cumpăra mai decisiv și mai des și va forma comunități fidele magazinului pe care îl dețineți.

Nu pierdeți din vedere că oamenii împărtășesc întotdeauna ceea ce are sens pentru ei: o poveste, o motivație, o pasiune. Crearea de conținut servește la toate acestea. Clienții vor deveni mai fideli, deoarece se identifică cu scopul în comun pe care îl aveți, cu poveștile, faptele și motivațiile la care se conectează atunci când vă accesează conținutul. Astăzi, clienții sunt mai neîncrezători ca niciodată și pe bună dreptate. Identificarea cu un brand este un angajament care necesită mai mult decât sloganuri și un website bun. Un magazin online devine de succes atunci când clienții se implică în personalitatea magazinului. Cu alte cuvinte, atunci când investiți în marketing de conținut, practic primiți ceva unic, și anume o metodă de publicitate online care aduce rezultate ani la rând. Asta înseamnă și mai mulți clienți, și mai multe șanse ca aceștia să cumpere, să vă distribuie conținutul, să își expună părerile privind produsele pe care le-au achiziționat și să atragă clienți noi.

Orice altă strategie de promovare online a unui magazin va fi consolidată dacă aveți la bază un conținut de calitate. De exemplu, să presupunem că dețineți un magazin online și puneți la dispoziția clienților produse cosmetice și detergenți organici. Conținutul pe care îl publicați despre ceea ce faceți, de ce anume ați ales să comercializați produse organice și toate reacțiile de pe platformele de socializare vă permit să deveniți un lider de gândire și un formator de opinie.