De ce este bine să lucrezi cu o agenție SEO ?
Nu puțini sunt deținătorii de site-uri web care consideră că agențiile SEO oferă alte servicii pur tehnice. Totuși, pentru a vă conecta site-ul la Google sau la alt motor de căutare, nu aveți nevoie nici de un programator, nici de un director tehnic. Desigur, astfel de cunoștințe sunt întotdeauna de apreciat, dar cel mai sigur aveți nevoie de o agenție SEO care, mai presus de toate, știe să comunice.
O agenție SEO cunoaște orientarea către piață și poate contura publicul-țintă, are cunoștințe de design vizual și de social media management și comunică eficient. În lipsa acestor abilități, o agenție SEO nu vă poate conduce site-ul spre succes. Gândiți-vă în acest fel – dacă ați putea angaja doar pentru două poziții, ați face mult mai bine să angajați un scriitor bun și un layout editor decât doi programatori.
Nu mai reprezintă niciun secret tech strategiile prin care un site web poate urca în topul Google. În cea mai mare parte, este nevoie de o muncă susținută în dezvoltarea de conținut pe care Google să îl aprecieze și să îl prioritizeze. Ceea ce trebuie să știți este că practicile SEO se concentrează foarte mult pe producerea de conținut. Google nu poate prioritiza un site dacă acel site nu conține elemente SEO. În schimb, dacă reușiți să ajungeți în topul Google cu elementele SEO din paginile site-ului și utilizatorii vă accesează site-ul, conținutul pe care l-ați publicat trebuie să fie valoros și captivant pentru a convinge utilizatorii să vă descopere și să vă exploreze website-ul.
Aici intervine agenția SEO, al cărei scop este de a dezvolta conținut bogat în SEO care să vă determine publicul-țintă să întreprindă acțiunile pe care vi le doriți – să se înscrie la un newsletter, să participe la un webinar, să cumpere bilet la un eveniment sau să cumpere ceea ce comercializați. Agenția SEO cu care veți colabora trebuie să fie interesată de serviciile și produsele pe care le oferiți, în caz contrar nici potențialii clienți nu vor prezenta interes.
Prin urmare, o agenție SEO va ști cum să vă vândă produsele și serviciile, va ști care este acel public-țintă care are cea mai mare nevoie de produsele sau serviciile pe care le oferiți, va prioritiza interesele și cerințele clienților, va ști unde este cel mai bine să concentreze practicile de marketing și distribuția de conținut și va ști să vă prezinte produsele și serviciile astfel încât să ieșiți în evidență, chiar dacă sunteți înconjurat de zeci de concurenți.
Așa cum o platformă auto dedicată exclusiv proprietarilor, fără revânzători sau firme, precum CarFind.ro, îți oferă o mașină second hand de calitate, la fel poți obține rezultate excelente cu o agenție SEO, la preț de buget.