agentie de marketing online

Servicii marketing online – Cât caștigă un specialist SEO în România?

Un deținător de website poate opta pentru mai multe tipuri de servicii marketing online, însă beneficiile marketingului de conținut sunt poate cele mai decisive. Unele companii se bazează pe crearea de conținut mai mult decât pe orice alt factor. Abilitatea ca tot ceea ce publicați pe site să fie văzut, să fie considerat de încredere și să fie distribuit ajută rapid la câștigarea încrederii utilizatorilor. Prin urmare, marketingul de conținut nu poate fi nicicând supraevaluat. Aici intervine specialistul SEO, de care este foarte probabil să fie auzit deja.

Atunci când utilizatorii caută o informație online, de obicei pe Google sau Bing, rezultatele apar pe baza anumitor asemănări între cuvintele folosite de utilizator și cuvintele care apar în conținutul publicat pe site. Asta înseamnă SEO, adică optimizarea motorului de căutare. Un specialist SEO știe foarte bine că toate formele de conținut oferă oportunități de a încorpora cuvinte cheie și expresii cheie, rezultând astfel mai multe accesări într-o gamă mai largă de căutări. La fel de bine, un specialist SEO știe că nu doar cuvintele și expresiile cheie joacă un rol important, ci totodată conținutul trebuie să fie calitativ. Dacă cineva accesează conținutul care include acele cuvinte cheie, dar consideră că informațiile puse la dispoziție nu sunt utile, va părăsi imediat site-ul. Prin urmare, scopul unui specialist SEO este să furnizeze conținut valoros, care să câștige atenția și încrederea vizitatorilor. Conținut înseamnă articole de blog, știri, videoclipuri, aplicații, jocuri, teste, documente, broșuri, cărți, dar nu se limitează la acestea.

Există multe avantaje ale marketingului de conținut. Spre deosebire de o campanie publicitară, conținutul rămâne în permanență și va continua să aducă accesări zi de zi. Pentru ca rezultatele să apară, vor fi necesare câteva luni, deoarece un site are nevoie de o cantitate decentă de conținut publicat. Cu cât aveți mai mult conținut, cu atât sunt mai multe șanse ca vizitatorii să vă urmărească pe rețelele de socializare, să se aboneze la newsletter și să vă distribuie conținutul. Cu alte cuvinte, conținutul vă ajută să câștigați adepți, dar trebuie să fie organic și educativ. Întotdeauna oamenii vor distribui articole informative despre subiecte pe care le consideră interesante. În timp ce un articol intitulat „Cumpărați ceasul nostru” nu va fi distribuit, un articol intitulat „Ceasurile fabricate din materiale sustenabile” sau „Ceasul revine în tendințe” sau „Purtarea unui ceas te face să pari mai profesionist?”, va atrage atenția și interesul oamenilor.

Prin urmare, specialistul SEO trebuie să dețină mai multe abilități de creare conținut, așa că mulți se întreabă și cât câștigă un specialist SEO în România. Răspunsul nu este unul bătut în cuie, întrucât diferă de alegerile specialistului. În cazul în care lucrează în cadrul unei companii / corporații / agenții, poate câștiga între 2500-4000 RON, dar foarte mulți specialiști sunt freelanceri, așa că vor câștiga în funcție de proiectele obținute și de timpul pe care îl dedică muncii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *